Skip to content

Relacyjna Komunikacja Empatyczna

Bo każda firma zasługuje na kompetentnych pracowników

Relacyjna Komunikacja Empatyczna to szkolenie z komunikacji interpersonalnej, dzięki któremu uczestnicy uczą się efektywnej komunikacji w życiu i biznesie oraz budowania trwałych relacji.

O warsztatach

Kameralnie

Pracujemy w grupie max. 6-10 osób, co daje przestrzeń do przećwiczenia wszystkich omawianych treści oraz zadawania dodatkowych pytań.

Minimum wykładu, maximum ćwiczeń

Dzięki temu masz gwarancję efektywnego wykorzystania czasu, co pozwala na komfortowy rozwój uczestników.

Dobra zabawa

Uczestnicy często kończą szkolenie hasłem „jak to szybko zleciało!”. Dużo ćwiczymy i pozytywnie spędzamy czas, co podnosi skuteczność szkolenia.

POZNAJ KORZYŚCI

Dużo praktyki

Wszystkie techniki ćwiczone są w formie aktywnej z indywidualną opieką trenera 

Przyjazna bezpieczna atmosfera

Rozwój we wspierającym środowisku pozytywnych osób

Dalszy rozwój

Każde szkolenie jest jak sadzonki – zaprojektowane do dalszego wzrostu już poza zajęciami

POZNAJ OPINIE INNYCH

ZAMKNIĘTA GRUPA NA FB

Asy Relacji

Grupa „Asy Relacji” zrzesza absolwentów szkolenia Relacyjna Komunikacja Empatyczna. Celem grupy jest kultywować zdobytą na warsztatach na żywo wiedzę, przypominać treści, omawiać trudne przykłady uczestników i pozostawać w kontakcie w gronie osób, które umieją się komunikować. Członkostwo w grupie jest w pakiecie ze szkoleniem.

2 DNI SZKOLENIOWE = 4 MODUŁY

Moduł 1: podstawy

Podniesiesz swoją inteligencję emocjonalną, zrozumienie emocji oraz unikniesz nieświadomego najeżania rozmówców.

Poznasz podstawowe emocje, ich funkcje i informacje, które za sobą niosą.

Zrozumiesz podział komunikacji na domenę intelektu (język, abstrakcje, definicje) i domenę emocji (uczucia, przeżycia, doświadczenia).

Przećwiczysz skuteczne słuchanie i parafrazę bez dopisywania swoich założeń i ocen.

Odkryjesz słowa, które nieświadomie burzą komunikację i nauczysz się ich unikać.

Moduł 2: złość i granice

Odkryjesz swój schemat złości i jego wpływ na komunikację. Nauczysz się stawiać granice i asertywnie odmawiać.

Poznasz podstawowe funkcje złości i jak z nich konstruktywnie korzystać.

Zbadasz, który rodzaj złości występuje u Ciebie i wyznaczysz sobie kierunek do prac nad nią.

Poznasz gotowy model, jak konstruktywnie i asertywnie stawiać innym granice.

Podniesiesz swoją asertywność poprzez naukę modelu empatycznej odmowy.

Moduł 3: słuchanie

Staniesz się wspaniałym rozmówcą dla innych: słuchającym, zadającym pytania i rozbrajającym narzekanie.

Nauczysz się empatycznie i aktywnie słuchać swoich rozmówców.

Nauczysz się lepiej zadawać pytania pogłębiające, czym zaskarbisz sobie sympatię rozmówców.

Zobaczysz jak to jest „odkleić się” od trudnych ocen i opinii innych.

Doświadczysz sposobów rozbrajania narzekania, dzięki czemu pomożesz sobie i innym.

Moduł 4: przepraszanie

Przełamiesz się do magicznego słowa „przepraszam” i poznasz jego moc w budowaniu głębokich relacji.

Poznasz wpływ przeprosin na relacje i jego trzy funkcje.

Poznasz i przećwiczysz koncepcję dr Gary’ego Chapmana dotyczącą 5-ciu aspektów przeprosin.

Nauczysz się radzić sobie z poczuciem winy w dojrzały i dorosły sposób.

Poznasz różnice między przeprosinami za swoje działanie a przeprosinami za efekty.

Prowadzący

Arkadiusz Naruk

Trener komunikacji z międzynarodowym certyfikatem trenerskim II stopnia CIPT® oraz najwyższym certyfikatem DTM światowej organizacji mówców.

Doświadczenie biznesowe zbiera od 2013 roku
w rolach mówcy, trenera, wykładowcy akademickiego i keynote speakera.

Jego pasję i warsztat potwierdzają liczne nagrody, medale i wyróżnienia (w 2020 roku: 10 medali). Szkolił dla i w organizacjach takich jak: Ambasada Australii w Warszawie, NATO w Brukseli czy Forum Wizja Rozwoju.

Prywatnie interesuje się literaturą rozwojową (biznes
i psychologia), dalekimi podróżami oraz grami PC. 

Więcej informacji

Pełny opis, certyfikaty i referencje: profil Business Trainer

Pobierz PDF z propozycjami szkoleń dla Twojej firmy

NAPISZ DO MNIE